Diversificare – ziua 8

Am început să scriu de câteva ori dar ba nu am avut timp, ba inspirație. Așa că las o postare mai seacă decât Dâmbovița pe timpul verii. Mesel s-au decalat astăzi, nu prea am realizat cum a trecut timpul cu pingu mic care s-a tot mârâit și alintat să fie plimbat prin tot orașul. Așadar:

– la orele 13.30 o banana babană (tot mică era, dar mirosea atât de frumos) fără lapte de data asta, a dat-o gata imediat

La masă stă tare serios

La masă stă tare serios

– morcovete cu păstrânac tot la aburi însă serviți tocmai abia înainte de băiță, adică undeva pe la orele 20.00

Foarte târziu. De ce la o asemenea oră nepotrivită vă întrebați? Pentru că dl. Dorm Doar În Manducă nu a dorit să facă nani astăzi decât purtat, iar timp pentru altceva nu a mai fost. Nu îmi place că am intrat așa de mult în noapte cu masa de legume și sper ca mâine să reușesc ceva mai devreme. Nu mai fac planuri, cum o fi, o fi.

Lasă un răspuns

