Greu la deal

Hm prima zi m-am cam eschivat de la programul pe care mi l-am propus cu atâta emfază. Deh, gâina care cântă seara… Ce am reușit totuși să fac astăzi? Două ore de plimbări cu pingu mic în brațe – atât la capitolul sport. Rușine pe capul meu… În rest, porții micuțe de mâncare, ochiuri în apă, ciorbiță de ciuperci, mâncărică de cartofi, 3 feliuțe de pâine cu semințe făcută în casă, 3 căni de ceai, 1 cană de lapte, îndulcite moderat cu zahăr brun, o banană și o pătrățică de ciocolată neagră. Brioșele le-am degustat aseară, deci nu se pun 😛

Recitind văd că nici la capitolul fructe nu m-am înfipt.  Rușinică mie!

Am găsit un centimetru și vreau să mă măsor. Nu acum, evident, doar e și mâine o zi (zise leneșul)

Lasă un răspuns

