Diversificare – ziua 7

Meniul zilei:

– ora 10.30 – se uită cu jind la o banană pe care încerc să o mănânc așa că îi pregătesc 3/4 cu puțin lapte. Uber încântat mănâncă tot și tot mai vrea. Totuși, nu exagerăm!

– 0ra 15.00 – morcov cu păstrânac la abur și emoții. Am crezut că nu va vrea după ce a încercat numai lucruri dulci, dar iarăși m-a uimit și nu se mai oprea din păpat așa că l-am oprit eu. Are destul timp să pape legume, momentan laptele este pe primul loc.

Luca mi-a furat lingurița

Luca mi-a furat lingurița

Lasă un răspuns

