Bebelușilor le cade părul

Ce, voi știați? Nu vă cred. Nu mă refer la puful cu care se nasc pe tot corpușorul lor catifelat și frumos mirositor. Nu-nu! La părul din cap mă refer. Într-o zi, pe când Luca nu avea mai mult de 1 lună și jumătate, dau să îmi iau odorul în brațe și observ cu stupoare că la spate nu mai are păr. Un cerc cu diametrul de vreo 5 cm cu pielicică fiiiină ca-n palmă. Evident că m-am panicat. Grav. Cum adică, după ce că are 3 lulele, 3 surcele de perișor, nici alea foarte vizibile, îi mai și cade pe deasupra?!

Ei bine se pare că este normal. Având în vedere că bebeluși trebuie să doarmă cu fața în sus, ei își tot frichinesc căpuțul de așternut și astfel se duce perișorul lor.  Căzutul părului ar trebui totuși să înceteze undeva după 6 luni. În caz contrar, trebuie căutat un doftor priceput care să-și dea cu părerea.

Între timp, eu m-am liniștit. La 5 luni și jumătate cheliuța de la spate devine tot mai mică, se observă apariția timidă a primelor firicele de păr în zona buclucașă și sunt în culmea fericirii. În câteva luni poate voi avea și eu ce pieptăna. Bine că nu i-am cumpărat dinainte perie și pieptăm, căci nu aș fi avut la ce le folosi.

Lasă un răspuns

