Diversificare – Ziua 6

Astăzi a fost a III-a zi de măr cu morcov: prima zi cu morcovul fiert la aburi și mărul crud dat pe răzătoare, a doua zi mărul și morcovul la aburi și astăzi ambii copți la cuptor. Dintre cele 3 variante mie mi-a plăcut cel mai mult cum a ieșit astăzi, pe locul doi ar fi morcovul la abur și mărul crud. Mărul la abur nu are niciun gust. Sau poate l-am lăsat eu prea mult, nu m-ar mira.

Ce am concluzionat este că mamele se îngrașă pentru că mănâncă tot ce rămâne de la puii lor. 😛

După cum ziceam astăzi am copt jumătate de morcov și un măr Pink Lady ca soi, organic cică. I-am scos cotorul și l-am pus lângă morcovete într-o tavă de silicon. În 25 de min erau gata. Textura nu chiar de piure, dar Luca a fost cât se poate de încântat.

Înainte de masă a gustat și un pic de pepene cantaloupe, l-a luat singur cu mânuța, deși îi aluneca, nu s-a lăsat până ce nu a supt vreo 2 feliuțe. Abia aștept să vedem cu reacționează și la interacțiunea cu celelalte legume mai puțin dulci, dar nu mai puțin aromate.

 

Lasă un răspuns

