Diversificare – ziua 4

O mers bine cu mâncărica, prea bine pentru așteptările mele. Ori unde am început cu mâncăruri relativ mai dulci, ori unde este el un mâncăcios. În ziua a IV-a, i-am dat să se joace cu o bucățică de măr crud. Nu că ar fi fost neapărat în plan, însă se uita la mine cu mușc cu poftă, cu niște ochi maaaari, mesteca din guriță în gol în timp ce o băluță i se prelingea pe bărbiță.

Așa s-a hotărât meniul pentru ziua 4: jumătate de morcov la abur cu o feliuță de măr, dată pe răzătoarea de sticlă. Da, da, din aceea din care probabil am mâncat și noi când eram copiii. Cum eram oarecum distrată, am uitat să scurg apa de la morcov inainte de a adăuga mărul așa că consistența finala a fost cam moale și credeam că o va refuza. S-a întâmplat tocmai pe dos: Dl Luca nu s-a lăsat până nu a mâncat tot. La sfârșit mi-a luat și lingurița din mână și s-a apucat să o roadă, spunându-mi parcă:

Mami, mâine îmi dai mai mult, da?

Lasă un răspuns

