Back in shape – the big plan

Grija proaspetelor mămici, pe lângă răspunsul la întrebarea de toate zilele „Eu voi mai dormi vreodata?”, este de a reveni silueta pe care o aveau înainte de a rămâne însărcinate. Revistele de specialitate și mămicile-vedetă ne pun pietre în roate cu termene precum 2-3 luni. Sunt perfect convinsă că silueta de după este mână în mână cu numărul de kilograme pe care le ai înainte, cât de slim and fit ai fost dar și cât de pofticioasă ai fost în timpul sarcinii. Sau pur și simplu depinde de constituția fiecărei femei în parte. Dar haideți să fim serioase, mămicile de prin reviste au o groază de persoane în jurul lor, au acces la saună, masaje, pișcină. Așa că, toate la timpul lor, doar corpului i-au trebuit 9 luni să se transforme.

Personal, consider că undeva de la 4-5 luni, cu cezariană sau fără, este momentul ideal de a începe o mămică să se preocupe de aspectul exterior. Cum micul pinguin are 5 luni și jumătate m-am gândit că a venit și peste mine timpul să slăbesc, să intru cu brio în hainele de dinainte de sarcină, fără ca de la spate să arăt ca un muffin top  Revine moda cu buricul la vedere doamnelor, deci nu putem scoate burtica de mămică la înaintare.  Zisul ca zisul, mai greu este cu făcutul. Mai ales când alăptezi și trebuie să menții o dietă sănătoasă și bogată în…păi în cam de toate.

Ce m-am gândit să fac? În primul rând să îmi dau un deadline. Cam de 2 luni. Cântar nu am, deci nu mă voi stresa cu astfel de detalii. Citisem undeva ceva interesant, care mi-a întărit concepția precum că numărul de kilograme nu este la fel de important precum modul în care arăți și te simți. Eu mă simțeam bine undeva la 47 kg. La cei 1.56m ai mei, consider că erau suficienți. Revin, cântar nu am, dar am haine de dinainte de sarcină, numai bune de verificat progresul.

Cum mi-am propus să obțin rezultate:

1. Dieta nu mi-o voi modifica drastic (doar vreau să alăptez în continuare) ci doar voi elimina, pe cât se poate, aportul de zahăr… Uhm zahăr și prăjiturele cu ciocolată și chec cu fructe, brioșe cu zmeură și frișcă proaspătă, plăcintă aburindă cu mere… gata, s-a udat și tastatura asta. Ahem. Revenind! Voi încerca să elimin dulciurile, să le înlocuiesc cu fructe, cât mai multe fructe.

2. Mersul pe jos face piciorul frumos. Cum Dl prinț doarme doar plimbat, ne vom plimba împreună zilnic cam 2-3h. Numai bun pentru picioarele care au cam uitat cum stă cu mersul.

3. Lichide, lichide, lichide. Apă, ceai neîndulcit, apă cu lămâie. Unde mai pui că apa cu lămâine ajută și la eliminarea celulitei. Woohoo!

Atenție! Cremele anticelulitice NU sunt recomandate în timpul alăptării!

4. Abdomene: câte 10 pe zi în prima săptămână,urmând a mări numărul cu câte 5 sau 10 în următoarele săptămâni.

5. Pentru talie, exercițiile astea, zilnic. o dată la două zile, să fim realiști.

6. Genoflexiuni, 50 pe zi, pentru bietele coapse.

În fiecare zi de luni voi măsura rezultatele cu un centimetru,  iar în fiecare zi voi încerca să postez meniul zilei (chiar și cu dulciurile pe care cel mai probabil nu mă vor ocoli)

Țineți-mi pumnii! 🙂

Lasă un răspuns

