Salată de ton

Dom’le, ieri (14.08.2012) când mă plimbam prin Carrefour Market mi-a năzărit că de Adormirea Maicii Domnului este dezlegare la pește. Cum de pește prăjit nu am chef, iar alte mâncăruri cu pește stomacul meu nu prea acceptă, mi-am amintit de salata de ton. Ton din conservă din păcate. Avertizez viitoarele mămici să nu consume foarte mult pește la conservă de niciun fel. Moderația este cuvântul cheie pentru noi.

Așadar dis-de-dimineață, am luat următoarele ingrediente și le-am combinat într-o salată sățioasă, gustoasă și de ce nu sănătoasă:

– una bucată conservă de ton mărunțit

– câteva măsline vezi cu gogoșar la mijloc

– 2 cartofi potriviți fierți și tăiați bucățele mici

– 2 lingurițe de maioneză

– 1 linguriță cu vârf de muștar

– boabe de porumb fiert (proaspăt sau la conservă)

– sare și piper după pofta inimii

– zeama de la o jumătate de lămâie

Se pun ingredientele într-un bol maaare și se asezonează cu sarea și piperul. Amestecați zdravăn șisavurați. Conserva scurgeți-o bine înainte de a o folosi pentru a ieși cât mai ușoară sălățica, măslinele se taie rondele pentru a-și lăsa mai bine aroma. Dupa 10 minute de odihnă salata este numai bună de păpat. Recomand pâinea prăjită, merge nemaipomenit!

Mai puteți pune un ou fiert tăiat bucățele sau frunze de salată verde. Oricum ar fi, rezultatul este absolut de ce lingi pe degete!

Poze nici nu am apucat să fac, așa de repede ce s-a terminat. Promit data viitoare să fac!

Lasă un răspuns

