Mama

Tu

Tu, față palidă, senină

Tu, înger făr’ de aripi

Durerea vino de-mi alină

În păru-mi puneți mâna

Tu, zâmbet trist, surâde-mi

Tu, zână din povești

Șterge-ți lacrima clară

A mea icoană ești!

Tu viața ta mi-ai dat-o

Când tare mai plângeam

La pieptu-ți m-ai strâns tare

Dragostea ta s-o am

Tu, chip sfios și inimă tăcută

Tu, inger  păzitor

Îți cer, îți cer iertare

Sufletu-ți cald și iubitor

Tu maică ce suspini și suferi

Tu, tot ce am în lume drag

Zâmbește-mi te rog numai mie,

Surâde-mi, al meu psalm!

Lasă un răspuns

