Limonadă de pepene roșu

Cui nu-i priește o felie de pepene roșu pe căldurile de afară? Vara aș putea trăi numai din pepene roșu cu brânză și pâine. Acum câteva zile am primit un pepenaș nu tocmai dulce cum ar fi fost pe gustul meu. Nu l-aș fi mâncat așa parcă. M-am chinuit cu o feliuță, nu m-a încântat așa că am zis că e momentul să îmi pun creierul la contribuție pentru a nu arunca bietul pepenaș. A ieșit ceva între limonadă și suc de fructe sănătos și plin de antioxidanți – o pepenadă.

Ce-am folosit:

– aproximativ 1.5 kg miez de pepene roșu

– zeama de la o lămâie

– zeama de la o portocală

– un praf de ghimbir

– 2 linguri mari de miere

Am băgat pepenele la storcătorul de fructe, l-am amestecat bine cu zeama de portocală și lămâie apoi am adăugat mierea și praful de ghimbir. Acum așteaptă la frigider să fie încercat și să mă răcorească la o felie de pandișpan.

Arată bine și are gust și mai bun!

Lasă un răspuns

