Sărim coarda în trafic

Cald. Foarte cald. Totul parcă se scufundă într-o liniște mormântală. Mai puțin băieții îmbracați mai mult dezbrăcați, croncănind la semințe și bucurându-ne auzul cu ultimul hit în materie de manele. Îmi pare atât de rău că aerul condiționat care mai dă câte-un rateu acoperă sublimele arii muzicale, încât adorm pe un nesuferit de Mozart.

Ce ar merge o înghețată! Trag pe mine cea mai largă și răcoroasă rochiță și mă aventurez în deșertul de afară. Mi-ar prinde bine o cămilă, dar și răcoarea nopților din deșert. Merg alene, privindu-mi pașiiș îi pun unul în fața celuilalt și mă simt ca pe Catwalk. Asta dacă s-ar face prezentări de modă și pentru kinderi. Iar mă împiedic. Au! s-a mai dus o unghie…și pielea de pe sanda.

Hm, ce înghețată să îmi iau? Meditez la semafor. Traversez doar pe verde (pentru pietoni, that is) Mai puțin când văd semafoarele nesincronizate sau când apuc câte-o prietină de aripă și o duc val vîrtej fix în plină intersecție. Iubesc adrenalina! Atunci sunt cea mai rapidă graviduță!

Tot salivând la înghețata pe care urma să o savurez (sperând că până acasă nu rămân decât cu suc de fructe), se face verdeș; eu, cu capul neatent și visător, mă regăsesc sărind și simțindu-mi picioarele prinse în ceva. În ce? Un maldăr de cabluri făcute ghem fix pe trecerea de pietoni, printre mașinile care trec în trombă și care le aruncă de colo-colo.

Am crezut că mi se pare. Auzisem ca tot bucureșteanul fericit că acum vreo 4 ani o firmă a câștigat licitația de îngropare a cablurilor. Le-o fi venit rândul să le de-a și jos de pe stâlpi? Dar totuși, să ajungi să te spânzuri în plină intersecție? Zic și eu acu’.

 

Vă invit să sărim coarda!

Lasă un răspuns

