Reduceri la Kiabi

Magazinul Kiabi, venit cu trâmbițe în Romania își ia catrafusele și pleacă acasă. Și pe picior de plecare au reducere de 50% la toate produsele. De fapt, cam toate magazinele din Orhideea au același tip de reducere. Cât or fi umflat prețurile înainte, numai ei știu.

Și mă duc și eu la pomul lăudat să văd ce au, poate-poate mă lipesc și eu de ceva pentru Pingu’ Junior. Magazinul este gol la orele 13.00, maximum 10 persoane curioase și sceptice se plimbă pe acolo. Produse nu au multe, aruncate care cât colo, fără vreo ordine sau sens. Mă duc direct la raionul pentru 0-18 luni și mă uit printre produse. Pătate sunt, măsuri nu au , există cam 1-2 măsuri/culori per tip de produs. Mă strâmb. Doar câteva tricouașe ar fi meritat o a doua privire.

Am ieșit așa cum am intrat, cu burtosul în față și mâinile goale. Voi aștepta reducerile de la Carrefour între 26 iulie – 8 august. Cine știe, poate găsesc ceva mai acătăre.

Ah, la Carrefour am văzut indispensabili de unică folosință, măgândeam că mi-ar prinde bine dacă nu în travaliu cel putin după, în spital. Mă mai gândesc.

Lasă un răspuns

