Păsat cu lapte

Bunica mea făcea un păsat finger-licking-good! Ultima oară cred că acum 20 de ani am mâncat. Acum caut rețeta; am ochit la piață porumb de păsat și îmi plouă în gură doar gândindu-mă că voi gusta din nou.

Am o variantă și rog cunoscătorii să mă ajute să fac un păsat adevărat de România.

Ingrediente:

– 500 gr porumb păsat

– miere sau zahăr după gust

– 500 ml lapte proaspăt

– 1 pliculeț vanilie

Se fierbe păsatul cu lapte, aproximativ ca pentru mămăligă amestecându-se încontinuu pentru a nu se lipi. Se adaugă mierea sau zahărul și zahărul vanilat. Păsatul se poate servi cald sau rece.

Abia aștept să fac!

3 păreri la “Păsat cu lapte

  1. Este un dulce nemaipomenit care in nordul Teleormanului se mananca de Rusalii.Nu am stiut ca se gaseste la piata porumb pentru pasat.Sper sa gasesc si eu indiferent de anotimp.Imi place sa mananc mai des pasat.

    • Mie îmi place mult tare, bunica mea făcea dar din păcate nu mai este printre noi…. Cred că ultima data când am mâncat a fost în copilărie deci au trecut vreo 30-32 de ani. Ea făcea pâsat și îl punea pe frunze de nuc… O bunătate…. Iar acum aici la noi nucul este în floare iar frunzele sunt numai bune pentru a pune pâsat pe el….😉😊🍀

Lasă un răspuns

