Pepsi la sticlă… de sticlă

Femeie cu mintea creață și burtica de 30 de săptămâni la înaintare, caută un pepsi mic, la 250 ml, la sticlă de sticlă. Ofer recompensă substanțială în mulțumiri și recunoștință. A, din asta nu primiți? Trebuie să dau bani și pentru o informație? No bine, dau, numai ziceți-mi unde găsesc un pepsi mic? Dacă ar fi și Twist deja mă declar satisfăcută!

De, pe timp de sarcină pofte nu avui, dar de câteva zile, cu arșiță și plictiseală mă arde la glandă gândul la sucul rece ca gheața cu o groază de acid care să-mi gâdile nasul atunci când mă apropii să îl beau.

Aș fi bună de reclamă dacă sucurile acidulate cum este și acesta nu ar fi mai puțin recomandate în sarcină, sau după.

Așa că stau, privesc pe geam, poate-poate mi-o pica inspirația de unde aș putea găsi. Nu vreau la terasă, căci acolo găsesc sigur. Mă duc să mă afum ca un turcalete? Nu mersi! Acasă, tolănită ca o mâță pe divan, savurând o felie de pepene roșu și un pahar de pepsi…

Lasă un răspuns

