Lumea prin ochii mei

Toate au un început. Chiar și acest jurnal online care se dorește a-și câștiga numele de blog. La îndemnul unor mămici în devenire pe care le-am terorizat și chinuit cu multe rânduri care nu prea se legau între ele și probabil din dorința de a nu mai vedea cîte-o pagina scrisă doar de mine m-au încurajat să deschid un blog, uite că m-am apucat de mâzgălit. Emoții mari, mă simt ca la examen. Îmi transpiră palmele – iar cele 40 de grade de afară nu au nimic de-a face cu asta – simt un nod în gât, caut pe google unde să fac un blog, găsesc și dau să creez cont.

Ei, acu i-acu! Mă lovesc de numele blogului. Îmi piere și inspirație și tot până să mă înregistrez, doar să renunțș parcă totuși mă ține ceva. Încerc vreo juma de oră. Toate denumirile mai acătăre-s-n folosință. Dă-i și încearcă nume care mai de care, românești, englezești, substrantive simple sau compuse, nimic. Multe-s luate și uitate.

Cu pretenții zero și o mână de scris neformată, mă încumet a scrie: Bine ați venit sau lectura frumoasă și neplicticoasă!

Chiar și un mărăcine poate fi frumos.

Pe-nserate

4 păreri la “Lumea prin ochii mei

  1. Am citit pe nerasuflate tot ce ai scris, ai un talent minunat, iti promit ca te voi citi zilnic. Ma faci sa zambesc si ziua e mai luminoasa. Te imbratisez cu drag

  2. Credeam ca te cunosc! Asta era o latura nedescoperita. Dar m-ai impresionat intr-un mod… e putin spus FRUMOS!

Lasă un răspuns

